Billie Eilish - SKINNY | 中英歌詞
Billie Eilish - SKINNY | 中英歌詞
收錄專輯: Hit Me Hard and Soft
發行時間: 2024
製作人: FINNEAS

中英文歌詞

Ooh, ooh

I fell in love for the first time
這是第一次,我戀愛了
With a friend, it's a good sign
和一位朋友,很不錯的開始
Feeling off when I feel fine
平常時候,我也會低落
Twenty-one took a lifetime
二十一歲,很不容易
People say I look happy
大家說我看起來很快樂
Just because I got skinny
只因為我變瘦了
But the old me is still me
可是過去的我還是我
And maybe the real me and I think she's pretty
而或許那才是最真的我,我覺得她很美

And I still cry, cry
我還是會哭泣、哭泣
And you know why
而你知道原因

Am I acting my age now?
我有活得像我的年紀嗎?
Am I already on the way out?
我正在出去的路上嗎?
When I step off the stage
走下舞台後
I'm a bird in a cage
我是籠中鳥
I'm a dog in a dog pound
收容所裡的狗
And you said I was your secret
你曾說我是你的祕密
And you didn't get to keep it
但你最終還是洩漏出去
And the internet is hungry for the meat
飢渴的網路世界貪求美味的肉排
It's kinda funny that somebody's gotta feed it
說來可笑,但總要有人去餵飽它

Oh
Do you still cry?
你還會哭泣嗎?
Still cry?
還會嗎?
Oh, cry
哭泣

I

I never did you wrong (never did wrong)
我不曾辜負你
And my (oh), my patience is gone (is gone)
但我的耐心已被消磨殆盡
And I (I), I never did you wrong (you wrong)
我,我從未虧欠你
I, I loved you for so long
我,我曾愛著你
Mm-mm

(歌詞翻譯 by Feina)

 

其他相關文章:
Billie Eilish - LUNCH 怪奇比莉 - 當我的午餐 | 中英歌詞
Billie Eilish - BIRDS OF A FEATHER 怪奇比莉 - 同樣的羽毛 | 中英歌詞

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()