Carole King - Will You Love Me Tomorrow?

明天你是否依然愛我? | 中英歌詞

詞曲: Gerry Goffin, Carole King
 

中英文歌詞

Tonight you're mine completely
今晚你全然地屬於我
You give your love so sweetly
如此甜蜜地你獻出你的愛
Tonight the light of love is in your eyes
今晚的你眼裡閃耀著愛
But will you love me tomorrow?
而明天你是否依然愛我?

Is this a lasting treasure
這樣的愛是永遠的珍寶
Or just a moment's pleasure?
還是轉瞬即逝的歡愉?
Can I believe the magic of your sighs?
我能相信你魔法般的輕語嗎?
Will you still love me tomorrow?
明天你是否依然愛我呢?

Tonight with words unspoken
今晚有些話你沒有說出口
You say that I'm the only one
你說我是獨一無二的那人
But will my heart be broken
我的心是否會破碎
When the night (when the night)
當今晚
Meets the morning (meets the morning) sun?
被隔日的太陽照亮?

I'd like to know that your love
我渴望知道你的愛
Is a love I can be sure of
是否能對我堅定不移
So tell me now, and I won't ask again
告訴我,我不會再問第二遍
Will you still love me tomorrow?
明天你是否依然愛我?

So tell me now, and I won't ask again
告訴我,我不會再問第二遍
Will you still love me tomorrow?

明天你是否依然愛我?
Will you still love me tomorrow?
明天你是否依然愛我?

Will you still love me?
你是否依然會愛我?

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()