girl in red - ★★★★★ (Five Stars) | 中英歌詞

girl in red - ★★★★★ (Five Star
收錄專輯: I'M DOING IT AGAIN BABY!
發行時間: 2024

這張專輯的最後一首歌,Marie 預告自己下一張專輯的內容

中英文歌詞

Six out of six, is it a miss?
總分六分得六分,這算失誤嗎?
Five-star rating and I'm writing a hit
五星評論,我正在寫一首熱門曲目
At the factory, the factory
在工廠裡,在工廠裡
Six out of six, I never miss
總分六分得六分,我從沒失誤過
You gotta be delusional to be in the biz
幹這一行你必須要有妄想症
The factory, the factory
在工廠裡,在工廠裡

Sittin' in the lobby at the Chelsea hotel
坐在切爾西旅館的大廳裡
Lookin' for a stranger with a story to tell
四處找尋身懷故事的陌生人
I'm readin', I'm readin' up on history
我正在讀,我正在閱覽歷史
Pretendin' I'm in NYC
假裝自己在紐約市
Reminiscing the sixties scene
回顧六零年代的場景
I'm hopin' for a
我希望能拿到

Six out of six, is it a miss?
滿分六分,這算失誤嗎?
Five-star rating and I'm writing a hit
五星評論,我正在寫一首熱門曲目
At the factory, the factory
在工廠裡,在工廠裡
Six out of six, I never miss
總分六分得六分,我從沒失誤過
You gotta be delusional to be in the biz
幹這一行你必須要有妄想症
The factory
在工廠裡

The fact to me is I do amazingly bad
事實是我的表現驚人地爛
I make magnificent trash
我產出美麗的垃圾
It's everything I have
這就是我僅有的

Can I do it again?
我還能再來一回嗎?
Yeah, please, can I do it again?
拜託,我還能再來一次嗎?
Yeah, I said I would do it again
我說: 我要再來一次
So please, can I do it again?
拜託,我還能再來一次嗎?

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()