girl in red - two queens in a king sized bed | 中英歌詞

中英文歌詞

Two queens in a king-sized bed
兩個女王躺在國王尺寸雙人床上
There's no mistletoe above our heads
頭上沒有掛榭寄生
But I'll kiss you anyway
但我還是會親吻妳
On Christmas day
在聖誕節當天
Yeah, I'll kiss you anyway
我還是會親吻妳
On Christmas day
在聖誕節當天

I don't have a lot to give
我無法送妳很貴重的東西
But I would give you everything
但我會給妳我的一切
All my time is yours to spend
給妳我所有的時間
Let me wrap you in with my skin
用我的肌膚把妳緊緊包裹住

With my skin
用我的肌膚

Two queens in a king-sized bed
兩個女王躺在國王尺寸雙人床上

Like angels in the snow
就像是雪中的天使
My only wish is one more year
我唯一的願望是再和妳共度一年
And then I want them all
我想要妳的一切
Your freckled cheeks, our tangled feet
妳美麗的雀斑,我們交纏的腳
The closer, the better it gets
愈貼近妳,感覺愈好
So let's stay right here
我們就這樣待在這裡
Until forever disappears
直到地球毀滅

I don't have a lot to give
我無法送妳很貴重的東西
But I would give you everything
但我會給妳我的一切
All my time is yours to spend
給妳我所有的時間
Let me wrap you in with my skin
用我的肌膚把妳緊緊包裹住
With my skin
用我的肌膚

Two queens in a king-sized bed (hmm)
兩個女王躺在國王尺寸雙人床上
There's no mistletoe above our heads
頭上沒有掛榭寄生
But I'll kiss you anyway
但我還是會親吻妳
On Christmas day
在聖誕節當天
Yeah, I'll kiss you anyway
我還是會親吻妳
On Christmas day
在聖誕節當天

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()