King Princess - Talia | 中英歌詞


收錄專輯: Make My Bed
發行時間: 2018

中英文歌詞

Hey, my love
嘿,我的愛人
I buried you a month or two ago
一兩個月前我把你埋葬
I keep thinking that you're standing on my floor
卻還是一直覺得你還在我周圍
That you're waiting there for me
你還在等著我

Hey, my love
嘿,我的愛人
You've walked out a hundred times, how was I
你離開這裡好幾百次,我怎麼會
Supposed to know this time that you wouldn't call
知道這一次你不會打給我
That you wouldn't come home
你不會回來

But four drinks I'm wasted
喝到第四杯我已爛醉

I can see you dancing
彷彿能看見你在我面前跳舞
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下
At the foot of my bed
一起躺在床腳
If I drink enough
如果我喝得夠多
I can taste your lipstick
彷彿能嚐到你的唇膏
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下
But it's all in my head
但全都只是我在幻想
If I drink enough
如果我喝得夠多
I swear that I will wake up next to you
我發誓,醒來後你會在我身旁

When you left
你離開時
You took my bestest friends away
帶走我最要好的幾個朋友
And in this mess
在這片混沌之中
I think I dug a thousand graves
我彷彿挖了幾千座墳墓
Talia, I hope you're happy anyway
塔莉亞,不論如何,我希望你能快樂

But four drinks I'm wasted
喝到第四杯我已爛醉
I can see you dancing
彷彿能看見你在我面前跳舞
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下
At the foot of my bed
一起躺在床腳
If I drink enough
如果我喝得夠多
I can taste your lipstick
彷彿能嚐到你的唇膏
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下

But it's all in my head
但全都只是我在幻想
If I drink enough
如果我喝得夠多
I swear that I will wake up next to you
我發誓,醒來後你會在我身旁

Broke my heart
傷透我的心
Now I'm wasting my time on you
現在我浪費生命幻想著你
Broke my heart
傷透我的心
Now I'm wasting my time
現在我浪費生命幻想著你
If I drink enough
如果我喝得夠多
I can see you dancing
彷彿能看見你在我面前跳舞
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下
At the foot of my bed
一起躺在床腳
If I drink enough
如果我喝得夠多
I can taste your lipstick
彷彿能嚐到你的唇膏
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下
But it's all in my head
但全都只是我在幻想

But four drinks I'm wasted
喝到第四杯我已爛醉
I can see you dancing
彷彿能看見你在我面前跳舞
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下
At the foot of my bed
一起躺在床腳
If I drink enough
如果我喝得夠多
I can taste your lipstick
彷彿能嚐到你的唇膏
I can lay down next to you
彷彿可以在你身旁躺下

But it's all in my head
但全都只是我在幻想
If I drink enough
如果我喝得夠多
I swear that I will wake up next to you
我發誓,醒來後你會在我身旁

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()