King Princess - 1950 | 中英歌詞

King Princess - 1950 | 中英歌詞
收錄專輯: Make My Bed
發行時間: 2018

中英文歌詞

I hate it when dudes try to chase me
我很討厭有男生追我
But I love it when you try to save me
但我很愛妳試著要救我
'Cause I'm just a lady
因為我只是個淑女
I love it when we play 1950
我很愛和妳一起假裝在 1950 年代
So cold that your stare's 'bout to kill me
好冷酷,妳盯著我的眼神令我窒息
I'm suprised when you kiss me
我很訝異妳親了我

So tell me why my gods look like you
告訴我,為什麼我的神長得很像妳
And tell me why it's wrong
告訴我為什麼這樣是不對的

So I'll wait for you, I'll pray
我會等妳,我會祈禱
I will keep on waiting for your love
我會一直等待妳的愛
For you, I'll wait
為妳,我可以等
I will keep on waiting for your
我可以一直等待

Did you mean it when you said I was pretty?
妳說我很漂亮是認真的嗎?
That you didn't wanna live in a city
妳說不想要住在城市裡
Where the people are shitty
城裡的人糟透了
I like it when we play 1950
我很喜歡和妳一起假裝在 1950 年代
So bold, make 'em know that you're with me
好大膽,讓他們知道妳和我在一起
Stone cold, will you miss me?
冷酷的妳,會想念我嗎?

So tell me why my gods look like you
告訴我,為什麼我的神長得很像妳
And tell me why it's wrong
告訴我為什麼這樣是不對的

So I'll wait for you, I'll pray
我會等妳,我會祈禱
I will keep on waiting for your love
我會一直等待妳的愛
For you, I'll wait
為妳,我可以等
I will keep on waiting for your
我可以一直等
For you, I'll wait
為妳,我可以等
I will keep on waiting for your
我可以一直等

I hope that you're happy with me in your life
我希望妳和我在一起的生活很快樂
I hope that you won't slip away in the night
我希望妳不會在半夜偷偷溜走
I hope that you're happy with me in your life
我希望妳和我在一起的生活很快樂
I hope that you won't slip away
我希望妳不會在半夜偷偷溜走

I hate it when dudes try to chase me
我很討厭有男生追我
I love it when you try to save me
但我很愛妳試著要救我
'Cause I'm just a lady
因為我只是個淑女

So tell me why my gods look like you
告訴我,為什麼我的神長得很像妳
And tell me why it's wrong
告訴我為什麼這樣是不對的

(So, so) So, I'll wait for you, I'll pray
我會等妳,我會祈禱
I will keep on waiting for your love
我會一直等待妳的愛
(For your love, for your love) For
(等待妳的愛,等待妳的愛) 等
(For your love) you
(等待妳的愛) 妳
For you, I'll wait
為妳,我會等
I will keep on waiting for your
我會一直等妳

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()