Coyote Theory - The Side of Paradise

天堂的這一邊 | 中英歌詞

Coyote Theory - The Side of Pa
收錄專輯: Color
發行時間: 2011

中英文歌詞

Ask me why my heart's inside my throat
問我我的心臟怎麼會跳到喉嚨裡
I've never been in love, I've been alone
我沒有愛過人,一直很孤獨
Feel like I've been living life asleep
我感覺像是沒有真正的活過
Love so strong it makes me feel so weak
愛太強烈,讓我覺得自己很弱小

Are you lonely? (Are you lonely?)
你寂寞嗎? (你寂寞嗎?)
Our fingers dancing when they meet
我們的手指在我們見面時起舞
You seem so lonely (Are you lonely?)
你感覺很寂寞 (你寂寞嗎?)
I'll be the only dream you seek
我將會是你唯一追尋的夢
So if you're lonely, no need to show me
如你感到寂寞,不用讓我知道

If you're lonely, come be lonely with me
如果你感到寂寞,來我這和我一起寂寞

Lonely (Are you lonely?)
寂寞 (你寂寞嗎?)
Passion is crashing as we speak
當我們交談時,熱情被擊碎
You seem so lonely (Are you lonely?)
你感覺很寂寞 (你寂寞嗎?)
You're the ground my feet won't reach
你是地面,而我的腳觸及不到
So if you're lonely, darling, you're glowing
如果你感到寂寞,親愛的你容光煥發
If you're lonely, come be lonely with me
如果你感到寂寞,來我這和我一起寂寞

Underneath the pale moonlight
在蒼白的月光下

Dreaming of a circus life
夢想著馬戲團的生活

Carousels and Ferris heights
旋轉木馬和摩天輪

I'll be yours if you'll be mine
我可以是你的,如果你也是我的

'Cause I'm lonely, I'm so lonely
因為我很寂寞,我很寂寞
If you hold me, I'll be your only
如果你抱住我,我會成為你的唯一

Are you lonely? (Are you lonely?)
你寂寞嗎? (你寂寞嗎?)
Our fingers dancing when they meet
我們的手指在我們見面時起舞
You seem so lonely (Are you lonely?)
你感覺很寂寞 (你寂寞嗎?)
I'll be the only dream you seek
我將會是你唯一追尋的夢
So if you're lonely, no need to show me
如我你感到寂寞,不用讓我知道

If you're lonely, come be lonely with me
如果你感到寂寞,來我這和我一起寂寞

Are you lonely?
你寂寞嗎?
Passion is crashing as we speak
當我們交談時,熱情被擊碎
You seem so lonely
你感覺很寂寞
You're the ground my feet won't reach
你是地面,而我的腳觸及不到
So if you're lonely
如果你感到寂寞
Darling, you're glowing
親愛的你容光煥發
If you're lonely, come be lonely with me
如果你感到寂寞,來我這和我一起寂寞

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()