Adaline - Ghost | 中英歌詞

影集《Wynonna Earp》第四季第二集插曲

Adaline - Ghost | 影集《Wynonna E
收錄專輯: Dear Illusion
發行時間: 2020

中英文歌詞

Paper thin I waste away
如薄紙般我漸漸消逝
Caught up in an endless phase
停滯在無止境的意識
Trying to tell myself you'll fade
告訴自己你終會流逝
While clinging to the mess we made
卻依然緊抓彼此製造的糟事

Keep me waiting anticipating
讓我癡癡地期盼著
Keep me waiting anticipating
讓我癡癡地期盼著
You keep me waiting anticipating
妳讓我癡癡地期盼著
And now I know what I've been missing
現在我終於明白自己在思念著誰

'Cause I feel your body like a ghost
我感覺得到妳如鬼魂般的身軀
Breathing in me everywhere I go
無時無刻在我體內喘息
Even when she's with me
就算我和她在一起
We're not alone
我們也不孤單
Her hands are your hands wrapped around my throat
她圍繞在我脖頸的手就是妳的手

You are best loved from afar
我們倆遠遠地愛著對方是最好的
'Cause when you're close we both leave scars
因為當妳接近我時,我們會落得滿身傷疤
So bury me to make it stop
把我埋起來,好讓我不再思念妳
And don't come back to dig me up
也別回頭把我挖出來

You keep me waiting anticipating
妳讓我癡癡地期盼著
Keep me waiting anticipating
讓我癡癡地期盼著
You keep me waiting anticipating
妳讓我癡癡地期盼著
And now I know what I've been missing

現在我終於明白自己在思念著誰

'Cause I feel your body like a ghost
我感覺得到妳如鬼魂般的身軀
Breathing in me everywhere I go
無時無刻在我體內喘息
Even when she's with me
就算我和她在一起
We're not alone
我們也不孤單
Her hands are your hands wrapped around my throat

她圍繞在我脖頸的手就是妳的手

Keep me waiting anticipating
讓我癡癡地期盼著
Keep me waiting anticipating
讓我癡癡地期盼著
(Keep me waiting)
我癡癡地期盼著
You keep me waiting anticipating (keep me waiting)
妳讓我癡癡地期盼著 (我癡癡地期盼著)
You keep me waiting anticipating (keep me waiting)
妳讓我癡癡地期盼著 (我癡癡地期盼著)

'Cause I feel your body like a ghost
我感覺得到妳如鬼魂般的身軀
Breathing in me everywhere I go
無時無刻在我體內喘息
Even when she's with me
就算我和她在一起
We're not alone
我們也不孤單
Her hands are your hands wrapped around my throat

她圍繞在我脖頸的手就是妳的手

(歌詞翻譯 by Feina)
 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()