Gaustad - Red 紅色 | 中英歌詞

Gaustad - Red 紅色 | 中英歌詞
演出: Grace Gaustad
收錄專輯: BLKBX: wht r u hding?
發行時間: 2021

你是什麼顏色的呢?🌈

中英文歌詞

I was told
我被告誡
That I wasn't to say
我不應該說出
Anything unless I was asked about it secretly
任何事情,除非是私下有人問我
That I should keep
我還必須要隱藏
Anything I'm feeling inside
我心裡面的感受
Buried extra deep
將它們埋到最深處

Hold up, you're the one I love
撐下去,你是我唯一摯愛
And I don't wanna give it up
我不想要就此放棄
So let the world think bad things
就讓世界去流言蜚語
And call me bad names
隨他們說我的不是

Teach me how to run away
教我如何逃開
I need a more honest place
到一個我能敞開心胸的地方
Somewhere I can be the way God made me
做真實的自己,那個上天創造的我
'Cause she doesn't make mistakes
她不會失誤犯錯
Show me where to put my hands
指引我,我該怎麼做
I'm giving you all I am
我會給你全部的自己
Love me 'til I understand
請愛著我一直到我能理解
The rainbow and it's colors
彩虹和它所有的顏色
'Cause I might be red
我應該是紅色的
I might be red
我應該是紅色

And when it came the time
而當時候到了
To tell my mom and my dad
我告訴我爸媽
What was on my mind
埋在我心裡的秘密
They were super nice
他們很支持我
Told me that I was loved
告訴我,我是被愛著的
No matter what my type
不論我是哪一類

Hold up, you're the one I love
撐下去,你是我唯一摯愛
And I don't wanna give it up
我不想要就此放棄
So let the world think bad things
就讓世界去流言蜚語
And call me bad names
隨他們說我的不是

Teach me how to run away
教我如何逃開
I need a more honest place
到一個我能敞開心胸的地方
Somewhere I can be the way God made me
做真實的自己,那個上天創造的我

'Cause she doesn't make mistakes
她不會失誤犯錯
Show me where to put my hands
指引我,我該怎麼做

I'm giving you all I am
我會給你全部的自己
Love me 'til I understand
請愛著我一直到我能理解
The rainbow and it's colors
彩虹和它所有的顏色
'Cause I might be red
我應該是紅色的
I might be red
我應該是紅色

Teach me how to run away
教我如何逃開
I need a more honest place
到一個我能敞開心胸的地方
Somewhere I can be the way God made me
做真實的自己,那個上天創造的我

'Cause she doesn't make mistakes
她不會失誤犯錯
Show me where to put my hands
指引我,我該怎麼做

I'm giving you all I am
我會給你全部的自己
Love me 'til I understand
請愛著我一直到我能理解
The rainbow and it's colors
彩虹和它所有的顏色
'Cause I might be red
我應該是紅色的
I might be red
我應該是紅色

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()