girl in red - A Night To Remember

永遠記得那晚 | 中英歌詞

girl in red - A Night To Remem
收錄專輯: I'M DOING IT AGAIN BABY!
發行時間: 2024

Marie 寫給女友的歌❤️

中英文歌詞

A night to remember
永遠記得那晚
Nothin' ever felt like
沒有任何感覺比得上
The moment I met her
遇到她的那一刻
Perfectly timed
完美的時機
What if I didn't go out that night
要是我當晚沒有出門
Took a left instead of the right?
向左走而不是向右走呢?
Yeah, missed you by a red light
遇到紅燈而錯過妳
What could have been?
結果會怎麼樣呢?

Can you feel the chemical reaction?
妳能感受到我們間的化學反應嗎?
You triggered my desire and attraction
妳撩起我的慾望,我被妳深深吸引
Everything in me wants this to happen
我全身上下呼喊著想要接近妳
But not tonight...
但今晚不行...

Cocaine and weirdos
吸古柯鹼的怪咖
Maybe we should just get goin'
也許我們該離開這裡
This is our window
現在終於可以
To be alone...
和妳獨處了
I wonder why sometimes you just know
人好像可以一夕之間感到很肯定
'Cause this time was one of those
此刻的我感覺很對
And still be mutual to my surprise
更棒的是她也一樣

Can you feel the chemical reaction?
妳能感受到我們間的化學反應嗎?
You triggered my desire and attraction
妳撩起我的慾望,我被妳深深吸引
Everything in me wants this to happen
我全身上下呼喊著想要接近妳
But not tonight
但今晚不行

I don't believe things are meant to be
我不相信命中註定
But now it doesn't apply to me
但是現在不得不承認
'Cause you and I
妳和我
Are like stars aligned
就像是並列的星宿

The balcony talk with the pinot noir
喝著黑比諾紅酒在陽台上聊天
It could only lead to one thing tonight
今晚感覺可以更進一步
So alluring at the bar
酒吧裡的她好迷人
With those eyes and that charm
被她的雙眸團團迷惑
You're the only thing I had on my mind
妳是我腦中唯一的存在

It was a night to remember
永遠記得那晚
Nothin' ever felt like
沒有任何感覺比得上
The moment I met her
遇到她的那一刻
I met the rest of my life
我想和她定下終身
The whisper in my ear
在我耳邊輕語
Saying, "Let's get out of here"
說: 「 我們離開這裡 」
Yeah, I've never been so light on my feet
我從未感到如此神魂顛倒
She had me wrapped around her finger
她讓我緊繞她的指頭
And I knew I had to have her
而我深知我想要她
She was everything I seen in my dreams
她是我夢寐以求的一切
It was a night to remember
我會永遠記得那晚
Nothing ever felt like
沒有任何感覺比得上
The moment I met her
遇到她的那一刻
I met the rest of my life
我想和她定下終身

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()