The Walters - I Love You So 我好愛你 | 中英歌詞

The Walters - I Love You So 我好

演出者:The Walters
收錄專輯:Songs for Dads
發行時間:2014
類型:另類/獨立音樂

( MV 的連結點這裡 )

中英文歌詞對照

I just need someone in my life
我只求有個人陪我一起生活
To give it structure
撐起我的世界
To handle all the selfish ways
現在我要自私點
I'd spend my time without her
離開她,過我自己的日子

You're everything I want
你是我夢寐以求的一切
But I can't deal with all your lovers
只是你腳踏多條船
You're saying I'm the one
你說我是你的唯一
But it's your actions that speak louder
可是你說的和做的不一樣
Giving me love
你會愛我
When you are down and need another
只是剛好空窗,你會再搭上別人
I've gotta get away and let you go
我必須要離開,放手讓你自由
I've gotta get over
我必須要振作

But I love you so
可是我好愛你
I love you so
我好愛你
I love you so
我好愛你
I love you so
我好愛你

I'm gonna pack my things and leave you behind
我要打包行李,拋下你離去
This feeling's old and I know
我早有預感,且我很清楚
That I've made up my mind
我不會回頭
I hope you feel what I felt
我希望你能感覺我的痛
When you shattered my soul
你讓我的靈魂殘破不堪
'Cause you were cruel and I'm a fool
你很殘忍,而我是個傻蛋
So, please let me go
所以,拜託讓我走

But I love you so (please let me go)
可是我好愛你 (拜託放我走)
I love you so (please let me go)
我好愛你 (拜託放我走)
I love you so (please let me go)
我好愛你 (拜託放我走)
I love you so
我好愛你

(歌詞翻譯 by 肥娜)

 

相關文章:
Wallows - Are You Bored Yet? (合作演出:Clairo) 你覺得無聊了嗎? | 中英歌詞

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()