girl in red - Too Much 太超過 | 中英歌詞

girl in red - Too Much 太超過 | 中
收錄專輯: I'M DOING IT AGAIN BABY!
發行時間: 2024

中英文歌詞

Don't you just love
你就是喜歡
To kill the light in my eyes?
消滅我眼裡的光

To make me low when I'm high?
在我高興時讓我消沉
It's just a joke
跟你鬧著玩而已
You always say afterwards
最後你總是這麼說
Still my feelings get hurt
但我還是很受傷

So please
拜託你
Don't say I'm too much
別說我太超過
That I'm over the top
別說我太誇張
You don't understand me
你不了解我
We're so different at heart
我們的心很不一樣
You're on Earth, I'm on Mars
你來自地球,我來自火星

All I ever wanted was your love
一直以來我只是想得到你的愛
I toned myself down for you
為你我調低自己的聲音
Volume one almost mute
音量一格,幾乎靜音
I'll never ignite
我不會再點燃爭端
You always found a way to bring me down
但你總是能找到方法讓我失落
You trivialized everything
你過度解讀所有事情
From my tears to my grins
從我的眼淚到我的輕笑

It's like you're scared of anything real
你好像很害怕事情太過真實
For a second I thought you were sincere
有那麼一刻我以為你很真誠
But you've been dragging me down all of these years
但這些年來你一直拖我下水
With your coldness and I don't cares
你冷酷無情又毫不在乎

So please
拜託你
Don't say I'm too much
別說我太超過
That I'm over the top
別說我太誇張
You don't understand me
你不了解我
Yeah, we're so different at heart
我們的心很不一樣
You're on Earth, I'm on Mars
你來自地球,我來自火星

You go through life like you're on a fucking runway
你處事的態度好像你在走該死的伸展台
Dracula shoulders they be blocking all my sun rays
德古拉的披風遮擋我的陽光
This throwing shade is so passé
含沙射影早就落伍了
Forever is unlikely for us
看來我們是不可能長久
Opposites attract
雖說異性相吸
Odds are more like black jack
但機率更像二十一點的勝率
House always wins, so I'm taking all my love back
莊家總是會贏,所以我要拿回我投入的愛
With you I lose either way
和你一起不管怎樣我都會輸

You think I'm weird when I get too excited
我感到很興奮時,你覺得我很怪
I think it's weird how you're so empty minded
我才覺得你怪,你的心如此空洞
Yeah you've been dragging me down all of these years
但這些年來你一直拖我下水
With your coolness and I don't cares

你冷漠淡然又無視我

So please
拜託你
Don't say I'm too much
別說我太超過
That I'm over the top
別說我太誇張
You don't understand me
你不了解我
Yeah, we're so different at heart
我們的心很不一樣
You're on Earth, I'm on Mars
你來自地球,我來自火星
But I still keep trying
儘管如此我還是繼續努力

(歌詞翻譯 by Feina)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()