girl in red - . (Period)

紅衣女孩 - 句點 | 中英歌詞


收錄專輯:  if i could make it go quiet
發行時間: 2021

中英文歌詞對照

When I see you with her
我看到妳和她在一起
It only gets worse
一切只變得更糟
And, oh, how it hurts
噢,心好痛
I can't say 'cause I'm all out of words
我說不出來,因為我無話可說
Lost on this earth
迷失在地球上
Just floating around
四處漂流
Someone help me down
有人能幫我嗎

It's been so hard ever since you broke my heart
自從妳傷了我的心後,一切都好難受
But I'll never tell
但我絕不會說出口
Honey, I'm not doing so well
親愛的,我過得不太好

It's not your fault
這不是妳的錯
I could've done more like being upfront
我可以更直截了當
Honest about what I want
誠實說出我想要什麼
But it's not like me to just say what I feel
但是我無法就這樣說出我的感受
Though I feel it, it's real
即使我感覺到,很真實
Oh-oh

It's been so hard ever since you broke my heart
自從妳傷了我的心後,一切都好難受
But I'll never tell
但我絕不會說出口
Honey, I'm not doing so well
親愛的,我過得不太好

Honey, I'm not doing so well
親愛的,我過得不太好
Honey, I'm not doing so well
親愛的,我過得不太好
Oh, I'll never tell
噢,我絕不會說出口
Honey, I'm not doing so well
親愛的,我過得不太好
I'm not doing so well
我過得不太好

(歌詞翻譯 by 肥娜)

 

相關文章:
girl in red - girls 紅衣女孩 - 女生 | 中英歌詞 | 《戀愛修課》(Heartstopper) 配樂
girl in red - I'll Call You Mine 紅衣女孩 - 我會說妳是我的 | 中英歌詞
girl in red - Apartment 402 紅衣女孩 - 402號公寓 | 中英歌詞
girl in red - Midnight Love 紅衣女孩 - 午夜愛人 | 中英歌詞

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()