girl in red - Midnight Love

紅衣女孩 - 午夜愛人 | 中英歌詞

girl in red - Midnight Love 紅衣
收錄專輯: If I Could Make It Go Quiet
發行時間: 2021

中英文歌詞對照

I know I don't want to
我知道我不想做
Be the one that you run to
那個你會投奔的人
When you got nowhere else to go
在你無處可去時
When you need some love
在你需要一些愛時
I know I'm the last one
我知道我會是最後一個
You try to call but
你嘗試打給的人
I always give in
我總是沒轍
To give you it all
把一切都給了你

Oh, oh
I can't be your midnight love
我不能做你午夜的愛人
Oh, oh, oh
When your silver is my gold
你的銀子是我的金子
Oh, oh, oh
In this light, I swear I'm blind
在這盞燈光下,我發誓我瞎了
Oh, oh, oh
In this light, I swear you're mine
在這盞燈光下,我發誓你是我的

I hope that the right time one day arrives
我希望對的那天總會到來
So, I'll be willing to let this die
我會願意讓這段關係死去
Able to look you right in the eyes
能夠直視你的雙眼
Say I'm not your consolation prize
說我不是你的安慰獎

Oh, oh
I can't be your midnight love
我不能做你午夜的愛人
Oh, oh, oh
When your silver is my gold
你的銀子是我的金子

Oh, oh, oh
In this light, I swear I'm blind
在這盞燈光下,我發誓我瞎了
Oh, oh, oh
In this light, I swear you're mine
在這盞燈光下,我發誓你是我的

I can't be your second best
我不能只是你的第二選擇
Close but not your favorite
很接近但不是你的最愛
I keep going back for more
我不斷回頭去索求
Where there's nothing from before

只是那裡沒有留下任何愛的證明

I can't be your midnight love
我不能做你午夜的愛人
Oh, oh, oh
When your silver is my gold
你的銀子是我的金子

I can't be your second best
我不能只是你的第二選擇
Close but not your favorite
很接近但不是你的最愛
I keep going back for more
我不斷回頭去索求

Where there's nothing from before
只是那裡沒有留下任何愛的證明

(歌詞翻譯 by 肥娜)

 

相關文章:
girl in red - Apartment 402 紅衣女孩 - 402號公寓 | 中英歌詞
girl in red - girls 紅衣女孩 - 女生 | 中英歌詞 | 《戀愛修課》(Heartstopper) 配樂
girl in red - I'll Call You Mine 紅衣女孩 - 我會說妳是我的 | 中英歌詞
girl in red - . (Period) 紅衣女孩 - 句點 | 中英歌詞

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()