David Kushner - Dead Man 死者 | 中英歌詞

David Kushner - Dead Man 死者 |
發行時間: 2023
收錄專輯: Dead Man + Daylight

中英文歌詞對照

You make me not feel like a man / 你讓我覺得自己不像個人
Keep throwing stones for while you can / 趁你還可以時,繼續朝我求石頭
I know myself and who i am / 我很清楚自己是誰
There's stories in these calloused hands / 這雙缚滿厚繭的雙手背後有無盡的故事

That not a soul will ever hear / 可是沒有任何靈魂可以聽得到
I've only grown from the tears / 我只從淚水中成長

I'm the dead man in this war / 我是這場戰役裡的死者
But baby i've been here before / 但寶貝我早就經歷過
There's beauty hidden in the gore / 血泊裡藏著美麗的事物
Yeah i'm the dead man in this war, ooh / 是的,我是這場戰役裡的死者

Do you remember September? / 你還記得九月的時候嗎?
Do you remember September? / 你還記得九月的時候嗎?

You threw me back into the fire / 你把我丟回進火海
I screamed while your smile was gettin wider, oh-oh / 我尖叫著,而你的笑容愈加綻放
Demons and angels in my choir, mm / 魔鬼和天使在我心裡合唱
Singing about what i desire / 唱著我所渴望的事物

That not a soul will ever hear, oh, ooh / 可是沒有任何靈魂聽得見
I've only grown from the tears, ooh / 我只從淚水中成長

Do you remember September? / 你還記得九月的時候嗎?
Do you remember September? / 你還記得九月的時候嗎?

Wait on, wait on / 等等,等等
Give me back my old salvation / 把我過去的救贖還來
Wait on, wait on / 等等,等等
Give me back my old salvation / 把我過去的救贖還來
Wait on, wait on / 等等,等等
Give me back my old salvation / 把我過去的救贖還來
Wait on, wait on / 等等,等等
Yeah

I'm the dead man in this war (Oh) / 我是這場戰役裡的死者
But baby I've been here before / 但寶貝我早就經歷過
(I've been here before) / (我早就經歷過)
There's beauty hidden in the gore (Yeah) / 血泊裡藏著美麗的事物
Yeah i'm the dead man in this war, ooh / 是的,我是這場戰役裡的死者

Yeah, oh
Yeah, oh
(There's beauty hidden in the gore) / (血泊裡藏著美麗的事物)
(I'm the dead man in this war) / (我是這場戰役裡的死者)

(歌詞翻譯 by 肥娜)

 

相關文章:
David Kushner - Mr. Forgettable 健忘先生 | 中英歌詞
David Kushner - Hero 英雄 | 中英歌詞

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 肥娜 Feina 的頭像
    肥娜 Feina

    肥娜 Feina (●'◡'●)

    肥娜 Feina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()